Percutian homestay di Temerloh, bahagian 3.

29 November 2020, Ahad

Dah masuk hari ketiga aku menginap di homestay ni. Hari terakhir dah ni kiranya.


Ni aku breakfast hari terakhir. Nasi dagang, kuih-muih dan teh panas kesukaan aku. Nasi dagang aku kurang gemar sangat makan.

Aku balik awal. Aku keluar homestay dalam pukul 11. 



Sebelum gerak balik, aku terima hadiah cenderahati pokok kecil. 😁 

Ok, nak tahu dengan lebih lanjut berkaitan homestay ni, boleh klik link ni 👉 Kampungstay Desa Murni.


Pada pengalaman aku, aku boleh nilai dari segi kualiti penginapan keseluruhan, 3.5/5. Satu pengalaman yang agak menyeronokan. 

Manakala dari segi penyediaan juadah makanan dan kesedapan tu memang terbaiklah sampai aku bagi nilai 3.9/5.

Ok, sampai disini saja perkongsian percutian aku semasa Covid. Jumpa lagi di post yang seterusnya.

Comments

Popular Posts